Вицове с книги

- Кой ви е любимият автор?
- Джордж Уошингтон.
- Но Джордж Уошингтон не е написал нито една книга!
- Именно.
*
Милиционер влиза в една книжарница:
- Дай една баничка!
- Но тук е книжарница. Не продаваме банички...
- Дай една баничка! - и милиционера ударил по щанда.
- Но ние не продаваме банички, а книги.
- Ама аз искам баничка! - настоявал той.
Жената позвънила на своят шеф и той бързо пристигнал. Тя му разказала каква е ситуацията и шефът й веднага възкликнал:
- Като не разбира, ти защо не го удари с тавата с баницата по главата?!
*
- Колко книги си прочел през целия си живот?
- Не знам. Още не съм умрял.
*
Баща ми ми даде наистина евтин речник за рождения ден. Не можах да намеря думи, с които да му благодаря.
*
- Защо държиш учебника разтворен на прозореца?
- Ти ми каза да го отворя на Близкия изток...
*

No comments:

Най-четени материали