Излиза книгата „Аз съм номер четири“ на Питакъс Лор

В началото бяхме група от деветима.
Трима ги няма, мъртви са.
Останахме шест.
Те ни преследват и няма да спрат, докато не убият всички ни.
Аз съм Номер Четири.
Знам, че съм следващият.

Само след няколко дни излиза книгата на Питакъс Лор „Аз съм номер четири“, но за читателите книгата върви с изненада - на 18 февруари излиза и пълнометражен филм заснет по нея. Продуцент на продукцията е Майкъл Бей, който режисира "Трансформърс" и "Армагедон".
 
Опасности, напрегнато развитие на сюжета, перипетии и малко пипер - 9 извънземни същества са оставени на различни места по света с цел да оцелеят и така да запазят расата си. Врага ги дебне на всяка крачка, но те стават все по-силни като развиват своите уникални способности.

Книгата на Питакъс Лор е преведена на 33 езика и вече се радва но огромен интерес по света. Малка тайна е, че книгата е част от поредица от 4 книги като за сега е известно само заглавието на втората книга от поредицата - "Силата на Шест".

Питакъс Лор е псевдоним, зад който стоят двама автори - Джеймс Фрей и Джоби Хюз. Книгата излиза на 24 януари

1 comment:

nana said...

Чувствам се привлечена и заинтригувана.Ще очаквам с интерес

Най-четени материали