Налудничаво

Тотално съм изтрещял!
Сънувам как Шекспир лети в безмоторна авиация, ушните ми тъпани не стават и за тишийна. Откачената ми жена плете денонощно и се чувства разтроена от собственото си съществуване. Твърди, че преждата не е изгодна. По-било изгодно да си купиш китайски пуловер. Затова трупа шалове, които не носи. Кучето ми е бяло само докато се изцапа, а сапуна свършва твърде бързо. Лъжат ни, че праха за пране пере цели 2 пъти по-добре, а обувките ми са на повече от 3 години. Вчера асфалтираха една отсечка - 10 метра от нея. Останалото било туристическа пътека.

Имам и юка - не я поливам, чакам я да умре. Всичко е толкова логично - нямаше да съм тук ако бях някъде другаде. Не съм чак толкова изтрещял! Догодина още 10 метра асфалт в туристическата пътека - обичам разходките сред природата...
 
Желая ви весело изкарване на празниците!

No comments:

Най-четени материали